Қонақ үйлерді категориясына қарай жүйелеу талаптар комплексіне негізделген:

  • материалды – техникалық қамтамасыздандыру;
  • көрсетілетін қызметтің сапасына;
  • қызмет көрсету деңгейіне қарай.

Категориялар «*» жұлдыз белгісімен белгіленеді. Жұлдыздың саны көрсетілетін қызметтер мен  қызметтер сапасына қарай өседі. Қонақ үйлер бес категория бойынша, мотельдер төрт категория бойынша жүйеленеді. Жоғары категориялы қонақ үйлерді  — *****, төменгі — *, мотелдердің жоғарғы категориясын — ****, төменгісін — *.

Бес жұлдызды қонақ үйлерге қойылатын жалпы  талаптар. Негізгі  талаптар:

Загрузка...
  • өзіндік архитектуралық шешіммен тұрғызылған, жеке жобамен тұрғызылған ғимараты; қонақ үйдің атауы және арнайы көркемделген эмблемасы болуы керек;
  • қонақ үйге барар  толық көріктендірілген жолдардың, сондай- ақ территорияны қамтитын ауласының болуы қажет;
  • қызмет көрсету алаңы бар жеңіл автокөліктерге арналған күзету тұрақтардың болуы; қонақ үй персоналы көмегімен автокөліктерді тұраққа қою, қонақ үй нөмірлеінің санына байланысты 30% автокөліктерді тұраққа қоюды қамтамасыз ету;
  • интерьері көркем жабдықталған және жоғары сапалы жиһазбен қамтылуы керек;

Ғимараттардың  коммунальды жабдықталуы:

  • су жүйесі және канализация;
  • ыстық сумен қамту (тәулік бойы);
  • орталық жылыту жүйесі;
  • жыл бойы барлық бөлмелердің ауасын желдету;
  • дыбысты оқшаулауды жоғарылату.

Қоғамдық орындарда (қабылдау аймағында, демлу және күту бөлмелерінде, холдарда және қабаттарда):

  • вестибюльдің кеңдігі (70 кв метрден кем болмауы керек.);
  • аудиовизуальды орнату (телевизор, видиомагнитафон немесе кинопроектр);
  • электрондық ақпараттық  маңдайша;
  • декоративті көгалдандыру;
  • көркемдік композициялар;
  •  жоғары сапалы жиһазбен жабдықталған демалу алаңы.

Қабат санына  байланысты  жеделсаты саны:

  • персонал және жүкке арналған жеделсатының бөлек болуы;
  • кез – келген қабаттан тәулік бойы 30 сек ішінде көтерілуі.

Ақпараттық қызметтер:

  • байланыстар бөлімі;
  • бизнес – орталық (1 – 2 сөйлесу бөлмелері), кеңселер;
  • телефакс, телекс, компьютерлік теру – интернет, электрондық пошта (талап бойынша қызмет көрсетілу);
  • халықаралық телефон жүйесіне автоматты түрде тікелей шығу;
  • барлық нөмірлерде ішкі және сыртқы телефон байланыстарының болуы;
  • халықаралық телефакс;
  • газет, журнал және басқа да полиграфиялық  өнім сататын дүңгіршектердің болуы;
  • бөлмеден қонақ үй қызметкерлерін кез – келген уақытта шақырту қызметі;
  • қызмет көрсету бюросы;

Қоғамдық тамақтандыру:

  • ресторандар (ұлттық және еуропалық асханасымен), гриль – бар, түнгі бар.
  • Терасса немесе жазғы сатулар үшінгі алаңшалар.

Нөмірлік қордың сипаттамасы:

  • Барлық нөмірлер бір – және екіорынды;
  • Көп орынды нөмірлерде 10% орынның болуы;
  • Басқару пульті бар теледидар, мұздатқыш, мини – сейф, мини – бардың барлық нөмірлерде болуы;
  • Санузелдің толық болуы;

Нөмірлерде міндетті түрде болуы керек:

  • қауіпсіздік және өрт дабылының болуы;
  • жарнама папкасы (буклеттер, жабыстырғыштар, анықтамалар және т.б. қонақ үй туралы мағлұматтар);
  • бір күндік жуынуға арналған заттардың болуы – сабын, шомылуға арналған заттар (шампунь, қалпақ және т.б.);
  • түкті халат;
  • гигиеналық заттар, орамалдар;
  • әжетхана қағазы;
  • ванна бөлмесінде шаш кептіргіштің болуы;
  • ванна бөлмесінде телефонның болуы;
  • жазу құралдарының болуы (конверт, пошта қағазы, қалам және т.б.).

Сауда және тұрмыстық қызмет көрсету:

  • жақсартылған сапамен әйелдер және ерлер залы бар шаштараз, манекюр, педикюр жасайтын косметикалық бөлменің болуы;
  • сақтау бөлмесі; құнды заттарды қабылдау және сақтау;жүкті сақтау;
  • парфюмерия, табак, сувенир сататын және басқа да заттар сататын дүкендердің болуы.

Келесідей қызмет түрлері көрсетілуі керек:

  •   киім үтіктеу және жөндеу;
  •  аяқ киім тазалау және жөндеу;
  •  клиенттің көрсеткен уақытында ақпараттық дабыл білдіру;
  •  12 сағат ішінде химиялық тазалау және жедел жуу;
  •  Таңғы ас, түскі ас және кешкі асты нөмірге алдыру;
  •  автокөлік шақырту;
  • жеңіл автокөліктерді жалға алу, жуу және басқа да сервистік қызмет көрсету;
  •  транспорттық билеттерді сатуды ұйымдастыру;
  • театрға, киноға және т.б. жерлерге билетке тапсырыс жасату;
  • қонақ үй  вестибюлінде және ресторанда гүл сатуға рұхсат беру;
  • ресторандарда орынға тапсырыс жасау;
  • экскурсия  ұйымдастыру;
  • жасанды жолмен күнге күю;
  • Квалификациялы персоналы бар, 12 сағаттан кем емес жұмыс жасайтын балалар бөлмесі болуы керек.

Банктік қызметтер: жинақбанк және шет ел валюталарын айырбастайтын орындардың болуы, несие карталарын қабылдау.

Медициалық қызметтер тәулік бойы жұмыс жасауы керек, дәріхана дүңгіршегі бар болуы керек.

Мәдени – спорттық қызмет көрсету:

¨     мәдени және конференция өткізуге арналған киноконцерттік залдардың болуы;

¨     казино – клуб;

¨     кегельбан;

¨     бильярд клубы;

¨     спорт залы, барымен сауна;

¨     массаж кабинеттері;

¨     жүзу бассейндері;

¨     жасақталған жағажай;

¨     спорттық алаңшалар;

¨     теннис корты (жазғы).

Қонақ үй кәсіпорындарын категорияларға бөлу қызметтің түрлі жиыны мен нақты талаптарына әкеледі. Әлбетте, жоғарғы категориялы қонақ үйлер жоғары  комфартабельді  нөмірлер мен қызметтің үлкен жиынын ұсынады. Олардың ішінде лицензия қажет ететін қызмет түрлері де болады (медициналық  және транспорттық қызмет). Мұндай жағдайда қонақ үй әкімшілігі оны алуға тиісті[6].

.
Загрузка...

Тағы рефераттар