Субьективтік өнердің интонациялық жүйесінде ортаңғы орын алатын шығарманың лирикалық кейіпкердің интонациясы. Бір жағынан, кейіпкерлердің интонациясын өзіне жинап, интонациялық фабуланың тұтастылығын күшейтеді. Екінші жағынан – композитордың шығармасының біртұтастылық қалыптасуына стильдік бірлігі айқындалады.
Шығарманың субъектісі – лирикалық кейіпкер – әрине кейіпкер сияқты тірі жан. Лирикалық кейіпкер өзіне тән нерв жүйесінің әрекетімен, дем алудың ерекшелігімен, тілімен, жүрісімен, ойымен, белгілі қажырлылығымен, мінез ерекшелігімен бөлінеді.
Лирикалық кейіпкер тарихи, ұлттық және әлеуметтік нақтылы, әр қашанда өзінің әлеуметтік-мәдениет уақыты мен кеңістікте дәлме-дәл құрылымдастыруында. Олсыз көркем әлем құриды, өнер өледі.
«Менің кейіпкерлерімде жалпы иісі мен жалпы өқтемі (тон) болсын деп арқашанда тырысамын» — деп, айтады А.П.Чехов.
Өзінің қайталанбайтын дауысымен лирикалық кейіпкер – көркем мәдениет әлемінде ең жылжымалы элемент. Ал жаңадан лирикалық кейіпкер келетін болса, онда музыка жүйесі де қайта құрылады. Медушевский В..В. (Советская музыка. – 1980. — №9.- С. 39-48.)
Тағы рефераттар
- Шоқан Шыңғысұлы Уәлиханов
- Азаматтық құқықтың субъектісі ретінде –заңды тұлға
- Тарле мен Манфред еңбектеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар
- Акциздік (жанама) салық
- Жазы батыр