Күнделікті жұмысын істей беріп, менеджер әр түрлі адамдармен қарым — қатынаста болады. көбінесе олар — серіктері кей кезде олар сүйкімсіз болуы мүмкін, ерсі және қатерлі талаптар қояды. бірақ олармен дұрыс сөйлесіп, тітіркендіргішін көрсетпеу керек. Ал, басқа саладағы қарым — қатынасты қажет ететін адамдар — басқарудың әр түрлі рангінде болады. Сөйлескен кезде, нақты және екі сөйлемеу керек, фактілерді немесе өз ойларыңды ұстану керек. Ойыңды қысқаша айту. Проблема пайда бола салғанмен оған тез арада шешім түрлерін ұсыну керек. Директор онымен басынан аяғына дейін жұмыс жасамасын. Егер директордың жарты жұмысын өзіңе алсаң ол оны ұмытпайды.
Қол астындағыларға сеніммен қарау керек, өйткені болашақ менеджерлердің өмірі солардан тәуелді болады.
Әйтеуір, менеджер — өз әріптестерімен қарым — қатынаста болады. Оларға тікелей тәуелді бола алмайды, сондықтан оларға да жағымды болып кету керек, саудаласу, азғыру, сендіру керек. Қарым — қатынас уақытында менеджер үш рөлді іске асыру керек.
Біріншіден: координатордың рөлі, бір топты екінші топпен байланыстырып, қарым — қатынасын жеңілдететін.
Бұл рөлді фирманың номиналды бастығы ойнай алады, имиджін қамтамасыз ететін және қоршаған ортаға танытатын, факттық озат, адамдарды қанағаттандыратын, фирманың мақсатына жететін, жұмысшылар арасында сенімді және үздіксіз қарым — қатынасты құрады.
Екіншіден, мәліметшінің рөлі, қабылдауды қамтамасыз ететін, мәліметті тексеріп, қарастырып жіберетін адам. бұл рөлді — контролер ойнай алады, қол астындағы жұмыскерлердің жұмысын қадағалап, қойылған мақсаттарымен салыстыратын.
Ойды жеткізе білетін, өзгерістерді бақылап отыратын адам, жұмыс-керлердің жұмысына тәуелді бола алады. Бұл таныстырушы да болуы мүмкін, белгі және проблемалардың мінездерін басқа серіктестіктермен шешетін.Үшіншіден, бұл рөл, шешім қабылдаумен байланысты. Оны қабылдаушы ойнайды, мақсатқа жетудің басқа да жолдарын іздейтін, және өзімен байланысты тәуекелдерге жауап береді. оны менеджер атқарады. Фирма қорының артуына жауап береді. Оны енді фирманың бастығы ойнайды, серіктестіктерімен келіссөз жүргізеді. Жұмыс қабілеттілігі жоғары менеджерлер фирманың орынбасары, координаторы, таныстырушысы, мақсаттарын көздейді. Жұмыс қабілеттілігі орташа менеджерлер көбінесе ойлап табу генераторы болып қана қалады, келіссөз жүргізуде таныстырушы, қол астындағы жұмысшыларының координаторы, олардың функционалды міндеттерімен мақсаттарын анықтайтын адам, өндіріс процесін жасайтын адам. Жұмыс қабілеттілілігі төмен менеджерлер — орындаушыларға жақын болады. Олардың мақсаттары — жұмыс қабілеттілігін арттыру, басқарушы болу, жеке жұмыскерлердің квалификациясы, некенің төмендеуі. Өтілген категорияларға қарағанда басқарушы «не істеу керек?», «қалың қалай?» деген сұрақтарға жауап бермейді.
Тағы рефераттар
- Шәкәрім Құдайбердіұлы және әлем әдебиеті
- Жеке кәсіпкер (ЖК) ретінде қалай тіркелуге болады?
- Акциздің құрылу негізі
- Банкинг: банк өнiмiн және қызметiн сату
- Гастро-эзофагиальды рефлюкс туралы қазақша слайд, презентация тегін