Ақтөбе қаласы.
№21 «Кәусар бұлақ»МДГ
тәрбиешісі: Симонова Ардақ
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Білім саласы:Қатынас
Тақырыбы: «Орман еңбекшілері. Қ қ дыбысы мен әріпі»
Бөлімі : «Сауат ашу және жазу»
Мақсаты: «Қ қ» дыбысымен таныстыру, Қ дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жасай білуге, сөздерді буынға бөлуге, жуан және жіңішкелігін ажыратуға үйрету. Ойлау , есте сақтау, сөйлеу мәдинетін, тілдерін дамыту.
Іс-әрекет кезеңңдері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың әрекеті |
Мотиватциялық қозғаушы |
— «Құмырсқа орман тазалаушылары» әңгімесін оқып беру. — Құмырысқаның қандай пайдасы бар? — Бүгін біз «Қ қ»әріпінің айтылуы мен жазылуын үйренеміз, ол үшін бізге кішкентай орман еңбекшілері көмектеседі. — Құмырсқа үйге асығып келе жатып адасып кетеді. Оған үйге апаратын жолды табуға көмектесуіміз керек. (тақтада «Қ қ» әріпі жазылады). — Сұқ саусағымызды дайындап жол бойы мен жүреміз. — Енді бізге көмекке қоянда келеді. Содан кейін тиін, аю және тышқан келеді. |
— Тыңдап отырып, сұрақтарға жауап береді. — Орман суреттерін қарайды. — Әріптің жазылу үлгісін бақылап, естеріне сақтайды. — Ауада әріпті жазады. — «Қ қ» әріпі ілінген арқан бойымен жолды көрсетіп жүріп отырады. (тиін, қоян, аю және тышқан). — Аю , тышқан ролдерін орындайды. |
Ұйымдастыру-іздестіру |
Ал |
— Сөздердегі әріптің дыбысталу позициясын анықтайды. — Суреттегі бейнелерді атап береді. — «Қ қ» әріпінен келетін сөздерді атайды. — Балалар сөздерді қайталайды. — Жуан және жіңішке дыбыстарды ажыратып атайды, әріптерді атап шығады. — Үлкен үй, қала,т.б. — Үлестірмелі материалдармен жұмыс жасайды. — «Қ қ»дыбысын таяқшалармен жазады. — |
|
Қаламқас : балалар , мына дайындалған көрмелеріңе қарағанда қазақтың ұлттық бұйымдарын , киімдерін жақсы білетін сияқтысыңдар. Қаламқас : Сараптаңдар білімді , Алмай тағы тыңбаңдар. Жасырамын бес жұмбақ Шешуін жаңылмай табыңдар.
Аман –есен сақтайды. 2 . Бала көтерген қаңбақты, 3. Әсемделіп ілінген ,
Ажыраса алмайды,
Сылдырлаған жүгенім. «Ұшты-ұшты» ойыны
|
— Балалардың жауабы: (Сандық) — Мамық — Көрпе — Қоржын — Сәукеле — Ойынды қызыға ойнайды. — Қайталап бірге айтады. — |
Рефлексивті- түзетушілік |
— Құмырсқаға және оның достарына көмектескендеріне алғыстарын жеткізеді. — Бүгінгі |
— Қаланы тұрғызып жақсы жұмыс жасағандары үшін.
— Сұрақтарға толық та, анық жауап береді. — Қаламқастың дайындаған сыйлығын алып қуанады. |
Нені біледі: Дауысты және дауыссыз дыбыстардың айырмашылығын және «Қ қ» әрпінің жазбаша үлгісін танып біледі.
Қандай түсініктерді игереді:Дауыссыз дыбыстардың жуан және жіңішкелігінің түсініктерін қалыптастырады.
Меңгерген дағдыларымен іскерліктері: Сөздегі дыбыстық позициясын анықтайды , «Қ қ» әріпінен келетін сөздер мен дыбыстарды ажыратуға дағдыланады.
Тағы рефераттар
- Оңтүстік Қазақстан облысындағы аграрлық сектордың жағдайы
- Қылмысқа қатысушылықтың нысандары жөнінде кейбір бағыттар курстық жұмыс
- Қазақ радиожурналистикасының қалыптасу кезеңдері
- Капиталдың экономикалық табиғаты (түсінігі және классификациясы)
- Қылмыстардың көптігінің жекелеген қылмыстардан ерекшелігі