Тауар биржасындағы жарнама келесідей міндеттерді атқарады:
• Сұраныс пен ұсынысты зерттейді.
• Биржада нарыққа жаңа енген тауарлар, оларды қандай көлемде сату болатындығы туралы ақпарат береді.
• Сатып алушыларға өнімдерді, өнімнің тұгынушылық қасиеттерін таныстырады.
Биржалық жарнама белгілі бір экономикалық функцияларды жүзеге асырып, биржада ұсынылатын әртүрлі тауарларға сатып алушыларды дайындап, бейімдейді. Осыған байланысты нарықтық қатынастар жағдайында биржалық жарнаманың негізгі функциясы — сатылатын немесе айырбасталатын тауар туралы шынайы, объективті ақпарат беру.
Тағы рефераттар
- Аристотельдің адамға берген анықтамасының мәні
- Қазақ халқының әншілік-өнері. ХХІ-ХХ ғасырлардың атақты әнші-ақындары
- Модельдеу әдісінің түрлері
- Топырақтың физикалық қасиеттері
- ҚР банк жүйесін дамыту жолдары (реформалар)