Қонақ үй шаруашылығын басқару құрылымы туралы қазақша реферат
Негізгі бөлімшелердің функциялары жалпы басқару жоғары басқарудың жауапкершілікпен шешім шығару буынына жатады. Басқару сатысында көрсетілгендей келушілерді жылдам шешім қабылдап, келушілердің мүддесімен қажеттілігін қамтамасыз ету. Әр бір бөлімше өздерінің технологиялық ерекшеліктерін қолдана отырып функционалдық тізбектерге бөлінеді.
Бөлімшелер өндірілген өнімнен, ас үй немесе кір жуатын бөлме, тасымалдау қызметі, мейрамхана немесе жинастыру қызметі немесе ақпараттық қызмет көрсету портье қызметі, брондау қызметінен хабардар болуы тиіс.
Қонақ үйдің ұйымдастыру құрылымы (барлық кәсіпорын) ол кәсіпорындардың барлық функцияларымен бірлескен құрылымдарының жүйеленген үлгісі.
Әр түрлі типтегі қонақ үйлерді ұйымдастыру тәсілдерін қолдану, бөлімшелерге кіру сипаты және кәсіпорын көлемімен танысу, философиялық басқару қонақ үй иесінің (мүддесін қорғау) назарында болады.
Негізгі бөлімшелердің функционалдық құрылысын қысқаша қарап шығатын, портье сияқты бөлімшелер қонақ бөлме жинау қызметі біріккен сербимтік топ бөлімшелері нөмерлік қор бөлімшелерінен түзіледі. Нөмерлік қор бөлімінің бастығы маңызды қонақ үй қызметіне жауапкешілікпен және кәсіпорын стандартына лайықты қабылданған нөмерлік қор қызметіне сүйенеді.
Жалпы тамақтану бөлімшелері қонақ үй категорияларына тәуелді, келушілер үшін мейрамхана, кафе,немесе қабаттық бар, банкеттік және мәжіліс бөлімшелерінің қызметін қосады. Тамақтану қорының директоры ас мәзірін құруға, негізгі тағам қорын тапсырыс беруді қамтамасыздандаруға, қызмет көрсетуші қызметкерлерге жер телімін үлестіру, дайын өнімдердің сапасын тексеруді жүзеге асыру және қызмет көрсету, сонымен қатар үнемдеу тәртібін сақтауды өз қарамағына алады. Әр бір отелдің жалпы тамақтандыру бөлімшелерінің өз басқарушылары, бөлмелерде қызмет көрсетумен қосылады. Сондай-ақ әрбір сауда нүктелерінің өз басқарушылары, қызмет көрсету сапасын басқару және жалпы қолайла атмосфераны сақтауды қамтамасыз етеді.
Жұмыстың өте маңызды бағыттары сауда және маркетингтік қызметтен келеді. Қонақ үй қызметіндегі маңызды міндет келушілерге дайын бөлмелерді сату орналастыру, қонақ үйде байланысу қызметін көрсетеді. Маркетинг қонақ үй өндірістік ерекше қажеттіліктерін лайықты байқалып болжамдап жүзеге асырады, тұтынушылардың категорияларына қарай және кәсіпорын дәрежесі көзделе отырып құрылады.
Маркетинг бөлімінің директоры сауда қызметі тобының жұмысын қызметін бақылайды. Мысалы: туристік сондай-ақ банкет бөлімшесінің қызметін бақылайды.
Бастапқы брондау жүйесі қонақ үйдің пайдалық деңгейін қамтамасыз етуге көмектеседі. Сондықтан сауда бөлімінің өкілдерінің ұйымдастырушыларымен конгрестік, контактілерді жөндеуге, симпозиум, өз кәсіпорынының жұмысшыларын қамтамасыз етуге арналған мәжілістер мен қамтылады. Сондай-ақ номерлік қор қызметін басқаруда көзделген.
Тағы рефераттар
- Мәшһүр-Жүсіп шығармаларындағы түркілік дәстүр
- ЭКОНОМИКАЛЫҚ ДАМУДАҒЫ БАНКРОТТЫҢ РӨЛІ курстық жұмыс
- Қазақ тіліндегі шақ категориясы және оны зерттеудегі Ы.Е.Мамановтың үлесі
- Қазақстанның Қытай Халық Республикасымен ынтымақтастығы
- Алаш зиялыларының қызметі мен соңғы тағдыр жолдары